معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران گفت: از الان به فکر تهیه کلاه کاسکت برای دانش آموزانی که می‌خواهید آنان را با موتورسیکلت به مدرسه برسانید باشید. 

سرهنگ فیروزکشیر، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد‌ها و آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: بار ترافیک در مسیر بزرگراه آبشناسان اشرفی در محدده غرب به شرق حجم بار سنگین و متراکم ولی در حال حرکت، بزرگراه صدر طبقاتی - کاوه حجم ورودی‌ها آغاز گردیده ودر طبقه زیرین نیز خودرو‌ها در حال تردد، سنگین و بدون مشکل ترافیکی می‌باشد.

سرهنگ کشیر گفت: ترافیک در و در محدوده شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین – بعد از پل امام علی (ع) حجم بار سنگین را شاهد هستیم و همچنین در مقطع حکیم – اشرفی نیز وضعیت خوبی را داریم.

وی گفت: ترافیک در فلکه دوم صادقیه خلوت است ودر بزرگراه بابایی مسیر شرق به غرب حجم بار ورودی نیز روان و خلوت و در حال حرکت می‌باشد. همچنین در محدوده آزادراه تهران – کرج مقطع روی پل آزادگان نیز وضعیت خلوتی را شاهد هستیم.
سرهنگ کشیر بیان داشت: ترافیک در مقطع آزادگان در هر دو مسیر فعلا خلوت می‌باشد و در بزرگراه نواب ترافیک در محدوده پل امام خمینی (ره) در مسیر جنوب به شمال می‌باشد و در بزرگراه همت در مسیر غرب به شرق محدوده توانیر بدلیل تنگی معبر این قسمت و روی پل توانیر و خیابان برزیل معبر پرترددی را شاهد هستیم.  صیاد نیز ترافیک روان و در حال حرکت، در محدوده بزرگراه بابایی – امام علی (ع) در مسیر شرق به غرب حجم بار در حال تردد می‌باشد. همچنین در محدوده بزرگراه امام علی (ع) – پل خاوران در مقطع جنوب به شمال شاهد حجم بار سنگین ترافیکی در این محدوده هستیم.

سرهنگ کشیر با بیان اینکه تردد‌ها در روز‌های پایانی تابستان در سطح معابر شهر تهران، رو به افزایش است گفت: حدو ۹۵ درصد از شهروندانی که به سفر‌های تابستانی رفته بودند به شهر تهران بازگشته اند و تعداد معدودی نیز در مسافرت هستند که تا روز‌های آینده باز خواهند گشت. هر چه قدر به روز‌های پایانی تابستان نزدیک‌تر می‌شویم به ترافیک نیز افزوده می‌شود و تردد در معابر پایتخت بیشتر می‌گردد که نیاز است شهروندان نسبت به مدیریت ترده‌های خود اهتمام بیشتری داشته باشند. 

وی از راکبین موتورسیکلتی که قصد بردن دانش آموز خود به مدارس را دارند خواست که از همین الان به فکر تهییه کلاه کاسکت استاندارد برای دلندان خود نمایند تا ایشان نیز در صحت و سلامت کامل به مقصد برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار